Re: UPS - da sie regenerowac?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 00:00:27 MET

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:fnqnj4$94q$1@news.onet.pl...

> Co ciekawe mam go juz chyba ponad 5 lat i nigdy nie wymienialem aku, a co
> jakis czas ma okazje pokazac co potrafi!

I teraz przyszłą na niego kryska. Kiedyś to musiało się stać.

> Co jeszcze ciekawsze to jeszcze z dwa miesiace temu utrzymal kompa i
> zdazylem spokojnie go shutdownowac, a od pol roku mam duzo mocniejszego
> kompa niz wczesniej (proc quad, gf8600GT, 3*HDD z Raidem, 2*DVD-RW, PCI z
> FireWire, karta dzwiekowa z DSP) a sam UPS, jak wlasnie wyczytalem, daje
> max 180W. Ciekawe, jak taki dziadek daje jeszcze rade.

Mocniejszy on może i jest, ale niekoniecznie bardziej prądożerny. Najwięcej
teraz potrafią żreć karty graficzne. Takie cuś na chipie 8800 potrafi wsuwać
150W.

> Zatem dochodze do wniosku, ze nie ma co inwestoawc w niego tylko kupic
> nowy
> z wieksza moca.

Jeśli rzeczywiście większa moc byłaby potrzebna. Bo technicznieUPS-y
praktycznie się nie rozwijają . Jedyna zmiana to zastąpienie RS232
gniazdkiem USB do komunikacji zasilacza z komputera.

> Jaki polecilibyscie? 300W wystarczy? (Co prawda zasilacz mam 400W, ale
> chyba nie zdarza sie dojsc do takiej mocy)

Dużo zależy od monitora, bańka potrafi konsumować nawet 100W.

> A ze nowy tez bedzie APC to juz wiem ;-)

Jak chcesz przepłacać. Made in China jak i cała reszta.