Re: UPS - da sie regenerowac?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 21:44:17 MET

Dnia Wed, 30 Jan 2008 18:27:22 +0100, RyAn napisał(a):

> Baterii do UPS'ów sie nie regeneruje tylko wymienia.
> Jeśli masz UPS APC to wejdz na ich strone i poszukaj swojego modelu.
> Tam znajdziesz jaką baterie powinienes kupić.
> Jeśli UPS nie przełącza sie na baterie zbyt często to bateria wystarcza na
> ok. 3 lata.

Hoho! To sie nadowiadywalem z www :-)
Tego UPSa mam przypadkiem, kiedys na ostrej imprezie komus zabraklo kasy i
zaczal "kredytowac" swoje pragnienie czesciami od kompa, tym sposobem ktos
mial nowa grafe, ktos jakiegos dimma, a mi trafil sie UPS ;-)
Co ciekawe mam go juz chyba ponad 5 lat i nigdy nie wymienialem aku, a co
jakis czas ma okazje pokazac co potrafi!
Co jeszcze ciekawsze to jeszcze z dwa miesiace temu utrzymal kompa i
zdazylem spokojnie go shutdownowac, a od pol roku mam duzo mocniejszego
kompa niz wczesniej (proc quad, gf8600GT, 3*HDD z Raidem, 2*DVD-RW, PCI z
FireWire, karta dzwiekowa z DSP) a sam UPS, jak wlasnie wyczytalem, daje
max 180W. Ciekawe, jak taki dziadek daje jeszcze rade.
Zatem dochodze do wniosku, ze nie ma co inwestoawc w niego tylko kupic nowy
z wieksza moca.
Jaki polecilibyscie? 300W wystarczy? (Co prawda zasilacz mam 400W, ale
chyba nie zdarza sie dojsc do takiej mocy)
A ze nowy tez bedzie APC to juz wiem ;-)

pozdrawiam i dzieki
Norbert