Re: D¼wiêk z g³o¶niczka przy starcie systemu

Autor: Tomek <___at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 20:26:53 MET

> Ale¿ nikt nie mówi, ¿e masz wirusa/trojana. Na ponad 90% masz zainstalowany
> jaki¶ programik monitoruj±cy temperaturê/obroty. I nie jest kompatybilny z
> Twoj± p³yt±. I to on wyje.

Jaki znowu programik?! Wiem co mam zainstalowane na dysku,to co mo¿e byæ
tym "programikiem", który to bez mojej biedzy monitoruje dzia³anie p³yty?
Na pewno nie jest to ¿adnym sterownikiem ani programem systemowym, zreszt±
uwa¿niej czytaj±c moje poprzednie posty mo¿na by³o wyczytaæ,¿e zamienia³em
dysk ¶migaj±cy na innym komputerze i problem siê pojawia³.To sprawa czysto
sprzêtowa, a widzê,¿e dyskusja zesz³a bardziej na oprogramowanie. No
nic,czas chyba zakoñczyæ w±tek.