Re: Zasilacz z odlaczanymi wewntarz kablami

Autor: manmadepredator <vackoba_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 20:17:58 MET

On Wed, 30 Jan 2008 18:22:31 +0100, CookieMonster
<enpe.WYTNIJ@TO.wp.pl> wrote:

>Watki o zasilaczach pojawiaja sie conajmniej raz w tygodniu,
>dlatego orientuje sie jakie firmy sa dobre, a jakie zle...
>
>A ja poszukuje zasilacza, w ktorym mozna odlaczac niepotrzebne kable
>wewnatrz obudowy. Wiem, ze Tagan ma taka serie,
>ale moze sa jeszcze inne?

Tak na szybko:
CHIEFTEC CFT-560A-12C 560W
CoolerMaster - Real Power M520 (RS-520-ASAA-A1)
ENERMAX - Liberty 400W, 620W
ENERMAX INFINITI 650W, 720W
NOX PULSAR chyba wszystkie
BeQuiet DarkPower seria PRO
SeaSonic 500-M12 (cała seria M12)
TAGAN 430-U15 (cała seria U15)
TAGAN TG500-BZ (seria TG z oznaczeniem BZ- dla wielbicieli tuningu ;])
XILENCE REDWING 1000W
FSP serie Epsilon i Everest

z pewnością jest więcej ale więcej mi się nie chce ;)

nie podałeś ograniczeń cenowych ani mocowych więc pozwoliłem sobie
zaszaleć.

--
pozdrawiam
W.K.