Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 17:40:40 MET

Użytkownik "Fox" <mateusz.viste@mail.ru> napisał w wiadomości
news:d19cabb3-20e0-4137-adcf-497bdb72d475@s19g2000prg.googlegroups.com...
On 30 Sty, 00:48, "kN" <k...@yahoo.com> wrote:
> - Logitech mechaniczny (z kulka zamiast optyki), radiowy - czas pracy ok
> 8 -
> 10 miesiecy

> Wow...
> Nie wiedziałem, że myszki bezprzewodowe mogą mieć taką autonomię...
> Sam od lat biorę systematycznie modele "z kablem", po niemiłych
> doświadczeniach z jakimś chińskim wynalazkiem o nazwie "Qware QW
> MS-131". Dziadostwo rozłączało się parę razy dziennie (trzeba było
> wcisnąć przycisk "setup" by znów działała), a zestaw baterii 2xAA
> starczał na raptem tydzień. Nie wspominając o tym, że zdarzało jej się
> [...]

Ten stary Logitech nie ma zadnej optyki tylko kulke i rolki, wiec pewnie
dlatego tyle wyciaga. Ale za to razem z bateriami i wspomniana kulka byl
"dociazany" calkiem zacnie ;). Nowy laserowy Logitech ma natomiast
wylacznik, co jest wg mnie bardzo dobrym rozwiazaniem. Jak nie korzysta sie
z kompa to myche sie wylacza po prostu. Zadna z tych myszek nie sprawila mi
najmniejszego problemu typu brak lacznosci, gubienie ustawien czy
samodzielne wedrowki kursora po ekranie.
Pozdrawiam