Prosty router? Co polecacie?

Autor: <cichy_at_hell-spy.de>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 11:17:16 MET

Witam,
mam taka sytuację, że muszę połączyć ze soba dwie fizyczne sieci, które mają
tą samą klasę adresów (192.168.1.0). Jednym routerem nie mogę tego zrobić,
więc pomyślałem że wstawię drugi. Drugi miałby robić tylko jedną rzecz -
przekierowywać CAŁY ruch z jednego IP w sieci 192.168.1.0 na jakis jeden IP
tej sztucznej sieci separującej. Jaki sprzęt byście polecili? Nie musi mieć
żadnych wodotrysków, ważne jest to aby w prosty sposób można było
przekierować CAŁY ruch z jednego IP na drugie (wszystkie porty, wszystkie
protokoły).

--
[Pozdrawiam - Hubert Cichocki                             ]
[  mailto: enc(at)epf.pl                   Pilnuj,        ]