Obudowa Chieftec BS-02W-W-W - wrażenia

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski.nawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 11:15:45 MET

Witam,

Nabyłem wzmiankowaną obudowę. Wizualnie OK,
kieszeń na urządzenia 3,5" jest wyjmowalna
(bez narzędzi), dzięki czemu bezproblemowy
jest montaż płyty głównej, zasilacz chodzi
cichutko, sama konstrukcja solidna i stabilna.

Niestety poważną wadą jest krótkość tej obudowy,
w wyniku czego twardy dysk można zamontować
jedynie w najwyższym miejscu koszyka- inaczej
przeszkadza radiator procesora. Stąd też "na
dzień dobry" jedna zewnętrzna kieszeń 3,5" jest zajęta,
nie da rady też zamontować więcej HDD.
Zasilacz też jest krótki, więc ewentualna wymiana
dość problemowa.

Warto więc przed nabyciem sprawdzić jak komponuje
się z posiadaną płytą.

Może komuś taka informacja się przyda :-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP