Re: Wycena dwuletniego sprzętu

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 23:58:46 MET

Użytkownik "Bogdan" <niepodaje@wp.pk> napisał w wiadomości
news:fno25j$9ap$1@inews.gazeta.pl...

> Hehehe , Hefal chyba zalujesz ze sie tutaj o to zapytales...Hehe dobre to
> ostatnie "skuteczniejszego
> dogrzewania mieszkania " Po takich opiniach chyba bedziesz musial dolozyc
> do tego sprzetu zeby kumpel go kupil :))

* Filtruję wypowiedzi niepotrzebne ;) Wbrew pozorom wypowiedź
CeBeRa (1337) dała mi dużo do myślenia - i za merytoryczną
wypowiedź - dzięki. Za reszte - a niech sie klepnie w ryło
psycholog z dupy ;)
Złoże kompa dla kumpla a podzespoły pewnie wystawię na allegro.
Komp oczywiście miał iść z obudową i zasilaczem.

ZDrawim.