Re: Wycena dwuletniego sprzętu

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 15:19:15 MET

hefal pisze:

> * Ja pierdziele, siedzę na grupach już X lat, a mimo wszystko
> nadal mnie czasem zadziwia ilu policyjnych psychologów tutaj
> można znaleźć. Gdybym go chciał naciągnąć to bym nie pisał na grupę
> z pytaniem ile mógłbym za to wziąć.

Czemu więc tak zadziwiła Cię ta propozycja "300 zł max."? I tak
zawyżona, co musiałbyś przyznać uczciwie analizując ceny sprzętu nowego
(za 300 zł też kupi się nowy zestaw lepszy i szybszy od tego który
proponujesz - choćby na Celeronie 420) oraz używanego, ale poprzedniej
generacji (np. Semprony AM2). Jak, jeśli nie próbą naciągnięcia nazwać
wycenę czteroletniego (dwuletniego? dobre sobie, dwa lata temu platforma
Socket A była już sporo przestarzała i podobnie jak dziś - droższa od
współczesnych, czyli wówczas S754 i S939) sprzętu po cenie nowego,
przynajmniej dwukrotnie szybszego, z fakturą i pełną gwarancją,
opierając się wbrew zdrowemu rozsądkowi jedynie na cenach alledrogo?
"Rżnięciem głupa"? Chyba, że ów złom oferuje w porównaniu ze
współczesnym jakieś ukryte wartości dodane, oprócz skuteczniejszego
dogrzewania mieszkania (niestety, także w lecie)?