Re: Wycena dwuletniego sprzętu

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 14:25:48 MET

Użytkownik "CeBeR" <precz_z_sekcijanstwem@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fnn8s2$e4n$1@inews.gazeta.pl...

> Jak ktoś chce minimalnym kosztem reanimować uszkodzony komputer, to zdaje
> sobie sprawę, że mimo iż przepłaca za starocia to i tak wyjdzie go taniej
> niż wymienić wszystko. Jeśli potrzebuje płytę+procesor+pamięci, za cenę
> którą proponujesz za swój "zestaw" kupi nowy procesor dwurdzeniowy, z nową
> płytą (nawet ze zintegrowaną grafiką) i 1GB DDR2, wszystko na przynajmniej
> trzyletniej gwarancji. Jak chcesz wykorzystać czyjąś niewiedzę i go
> naciągnąć, to przynajmniej nie udawaj że to
> "kumpel".

* Ja pierdziele, siedzę na grupach już X lat, a mimo wszystko
nadal mnie czasem zadziwia ilu policyjnych psychologów tutaj
można znaleźć. Gdybym go chciał naciągnąć to bym nie pisał na grupę
z pytaniem ile mógłbym za to wziąć. On sam też czyta grupy dyskusyjne
więc sam też obserwuje co tu jest pisane. Pierwsza część
posta była wyjaśniająca i dziękuję za nią, drugą przemilczę
w takim razie ;) Proszę - miej wyrzuty sumienia - wtedy będę
przynajmniej spokojniejszy ;)

ZDrawim.