Re: musze kupic zasilacz

Autor: ZeN <zen_at_nospam.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 10:30:51 MET

Użytkownik "-" <zdrada966@BEZSPAMUo2.pl> napisał w wiadomości
news:fnmko9$2fnf$1@news.mm.pl...
> Czuje, ze w tej chwili Fortron 250W przestaje starczac.
> Jakie marki czy modele zasilaczy teraz warto kupic, jak to cenowo wyglada?

2 dni temu zawiódł mnie "FEEL 400" - wcale nie taki stary (dałem 120 zł) z
dwoma wentylatorami - po prostu "nie wyrabiał"... komp się resetował co
chwilę...
Kupiłem nowy "TRACER" - też 400W (supercichy) na razie sprawuje się bez
zarzutu i tylko 90 zł...

Ciekawostka: znajomy też zmieniał identycznego FEEL-a ostatnio... czyżby
wadliwa seria ?

ZeN