Re: Jaki cichy i niedrogi cooler na Socket 775?

Autor: Shadow <as_at_op.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 02:39:42 MET

.Peeter pisze:
> Witam. :)
>
> Po ostatniej zabawie w katowanie procesora doszedłem do wniosku,
> że boxowy cooler od mojego c2d cichy jest tylko i wyłącznie
> w idle, wtedy nie przekracza 800rpm i jest OK, trzeba otworzyć
> budę i się mocno wsłuchać, żeby w ogóle go usłyszeć. Natomiast pod
> obciążeniem potrafi rozkręcić się do 1500-1600rpm, a słychać
> go wyraźnie już od 1100rpm. Po 3 godzinach prime wył na pół
> domu. ;) Wniosek - trzeba by go zmienić. :)
>
> No i tradycyjnie dylemat. Chciałbym cooler z wentylatorem na
> 4 pin i automatyczną regulacją obrotów, jednak przy tym nowy
> [...]

E4400@3GHz 1,28V wedlug ASUS AI Suite (plyta P5K) - idle 930rpm 36C oba
rdzenie.
1800rpm i 57C na rdzen po okolo 5h grania w WoW. Wtedy to
grafika(8800GTS) ma kolo 70C i jej wiatrak wyje glosniej niz ten na
procku. Crysis, CoD4 i inne powoduja podobne efekty. W skrocie polecam
tego Arctica.
PS. W obudowie w sumie kreci sie 7 wiatrakow, ten na procku jest
najmniej szlyszalny.
PS2. Lato sie jeszcze nie zaczelo ;)

--
Pozdrawiam,