Re: co zrobic z gratami ?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 23:25:41 MET

Marek pisze:
> mam stare graty które mi zostały po modernizacjach, niektóre z nich
> mają 10 lat i więcej, wciąż działają, jakieś płyty, procesory, napędy
> CD dyski monitory, stary laptop z padniętym dyskiem ale chodzi dos z
> dystkietki, parę obudów, zasilaczy itp...
>
> nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić, nie wiem czy ktokolwiek
> kupi to na allegro bo to więcej waży niż jest warte - mam to na
> śmietnik wyrzucić, nie wiem

Puść na allegro ale:
- obudowy, jeśli to zwykłe takie lub jakieś bardzo systemowe HP lub
Compaq, to oddaje je bez części plastikowych na złomowisko.
- zasilacze warto sobie jeden czy dwa zostawać, na wszelki wypadek.
Nawet jeśli nie do komputera to przecież to b. dobre źródło 12 czy 5V.

A jeśli masz zapał w życiu to zbuduj z tego tyle sprawnych maszyn ile
sie da, i zrób z tego routery oparte o Linuksie, na allegro znajdziesz
chętnych, co prawda cena musi być poniżej takiego "gotowca ze sklepu",
ale lepszy taki zysk niż żaden.

Tak czy owak, jeśli ci sie nie chce to zapytaj w swoim urzędzie
gminy/miasta jaka jest ich polityka skupu odpadów niebezpiecznych i
elektronicznych. I wszystko Ci wyjaśnia.

Btw, same dobre matryce na allegro np. z tego laptopa są bardzo dużo warte.