co zrobic z gratami ?

Autor: Marek <no.email_at_no.spam>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 22:35:26 MET

mam stare graty które mi zostały po modernizacjach, niektóre z nich
mają 10 lat i więcej, wciąż działają, jakieś płyty, procesory, napędy
CD dyski monitory, stary laptop z padniętym dyskiem ale chodzi dos z
dystkietki, parę obudów, zasilaczy itp...

nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić, nie wiem czy ktokolwiek
kupi to na allegro bo to więcej waży niż jest warte - mam to na
śmietnik wyrzucić, nie wiem

może są ludzie którzy zbierają takie rzeczy, jakieś części są im z
nich potrzebne, jakieś kości - może dało by się ten cały bajzel
sprzętu zamienić na coś co działa, np. jakiegoś starego laptopa itp..
nie mam pojęcia