RAM DDR2 do nowego laptopa: 1x 2GB, czy 2x 1GB ?

Autor: AD <adamu_at_widzew.net>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 14:13:05 MET

Witam!
Mam w miarę nowego laptopa (ma 2 miesiące).
Jest to HP Pavilion. Obecnie mam w nim 1GB RAMu (dwie kości po 512MB).
Chciałbym powiększyć pamięć do minimum 2GB. I teraz moje pytanie.
1.
Co lepiej włożyć: dwie kości po 1GB, czy jedną kość 2GB?
Dodam, że mam dwa sloty na kości pamięci.
2GB w jednej kości niby jest bardziej rozwojowe, bo za jakiś czas można
by dołożyć drugą kość 2GB, ale z drugiej strony to jest pamięć DDR2,
więc niby lepiej żeby były 2 identyczne kości...?

Co o tym sądzicie? jak lepiej zrobić?

2. A sprawa druga, to szybkość pamięci i ten "CL".
Z moich wiadomości im mniejsze CL tym lepiej (bo to opóźnienie w
zapisie, czy coś takiego), tak?
A co z szybkością pamięci? Teraz mam 667MHz, ale procesor jest na
FSB=800MHz, to chyba lepiej jak bym RAM też włożył już na 800MHz...?
Co Wy na to?
Pozdrawiam - AD