Re: Na co zmienić AthlonXP 2500+ ?

Autor: leon <leon.33_at_nielubiespamu.interia.pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 18:48:59 MET

Dnia 26-01-2008 o 14:15:55 Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl>
napisał(a):

> Zależy co rozumiez przez "pracować". Do domowych zastosowań wymień sobie
> jak cię portfel swędzi procek na Athlona 2800+. Dopłacisz jakąś stówkę a
> procek szybszy, kesz większy i FSB 166. Ja tak zrobiłem pół roku temu (z
> 2400+) i mam satysfakcję, bo tzw. przyspieszenie jest praktycznie
> nieodczuwalne :)

a po co wydawac, wystraczy wejsc do BIOS. zwiekszyc taktowanie.
wtedy nagle z Athona 2500+ mamy 3200+. u mnie stabilnie dzialalo
1,5 roku

jak ktos chce to niech C2D nawet E4300. tak samo mozna w prosty sposob
podkrecic
do wysokich wartosci.

leon

--
"Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
  - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO