Re: jak podkręcić kompa???

Autor: illuminati <fuck_at_it.all>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 12:31:55 MET

PSYLO pisze:

> Po co chcesz go podkręcać? Nawet jakbyś z niego wycisnął ostatnie poty
> to i tak nie będzie się do niczego nadawał na dzień dzisiejszy...

Przesadzasz. Ja do niedawna używałem na co dzień p166MMX, do gg, poczty
i przeglądania for internetowych - dobrze się sprawdzał. Fakt, że na
dzień dzisiejszy przyrost mocy będzie niezauważalny, a znacznie prościej
byłoby dokupić (zapewne za grosze) jakiś ram, szybszy procesor, itp. Ale
skoro kolega darjojo pyta, to może po prostu chce się pobawić, czegoś
nauczyć?