Re: Laptop wylacza sie?

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 11:53:05 MET

Wyssanie raczej nic nie da - nic nie wyssiesz, ew. małe drobiny :)
Trzeba przdmuchać, a odkurzacza nie polecałbym zbytnio - zależnie od
ssania odkurzacza (chyba, że dmuchamy nim) można rozpędzić do nadmiernej
prędkości wiatraczki - i wtedy będzi enas czekała wymiana :)

Co do poprzedniego postu - jeżeli pasta termoprzewodząca wyparowała to
nawet na IDLE może się grzać i wyłączać - sam mam amilo d 1840w i mimo
tego, że się mocno grzeje postanowiłem sprawdzić co nieco przy procku -
okazało sie, że z braku pasty po jakimś czasie komputer mi się przycinał..

W jego przypadku może nie być dobrego styku między radioatorem a
procesorem, no i pasty też juz może nie być :)

Pamiętajcie, że temp. pracy niektórych laptopów oscyluje w granicach
70-80 stopni a maksymlna to 100. Także lepiej jak najszybciej oddać do
serwisu lub samemu się za to zabrać.