Re: Laptop wylacza sie?

Autor: illuminati <fuck_at_it.all>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 02:52:02 MET

Tomek pisze:

> Użytkownik "illuminati" <fuck@it.all> napisał w wiadomości

> Fujitsu Siemens 7440, na poczatku chodzil calkiem przyzwoicie, pozniej
> raz byl w naprawie, a ostatnio grzeje sie niemilosiernie i chyba wlasnie
> od tego grzania sie wylacza.
>
> Czas na serwis po raz drugi chyba?

Jak nie czujesz się na siłach grzebać, to chyba tak...

Ale zanim oddasz:
- sprawdź na stronie producenta, czy nie ma jakichś programów
diagnostycznych, może one coś wykryją?
- nie wiem czy to rozsądny pomysł, dobrze jakby ktoś jeszcze się
wypowiedział, ale gdyby tak do wylotu powietrza w laptopie przyłożyć
rurę od odkurzacza i spróbować wyssać kurz? może to zebrany kurz
powoduje przegrzewanie się?