Re: Prosty RAID przyspieszajacy - bać się?

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 23:22:37 MET

> Ino wtedy robi się tyle tych dysków w komputerze, że praca
> na nim staje się średnio przyjemna ze względów akustycznych.

Ja już mam kila dysków (same SEAGATE Barracuda i obudowa Chieftec) i nie słysze
nic, zero hałasu. Nie przesadzajmy z tym hałasem :) Wiem, że dyski SCSI i WD
Raptor hałasują ale ja jeszcze nie miałem głośnego ATA czy SATA. ......bardziej
dokucza mi prądożerność całego zestawu i rachunki za prad :(

ATK