Re: DVD-RAM

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 21:27:24 MET

Wiktor S. pisze:

> Próbowałem różnych wersji. Nie czyta i koniec.
>
> Win XP PRO SP2, nagrywarka DVD LG.

Masz jakiś problem najwyraźniej - UDF jest obsługiwany przez XP, jedynie
nie można takiego nośnika bez odpowiedniego oprogramowania w systemie.
FAT32 jest obsługiwany z miejsca.

Takie rzeczy się zdarzają - żeby było ciekawiej kiedyś sam walczyłem z
nagrywarką NEC - działała normalnie przy nagrywaniu CD/DVD, ale RAMów
nie widziała, ale... Tylko na mojej płycie głównej! Dwa razy wróciła z
serwisu, w końcu stwierdziłem, że szkoda mojego zdrowia na walkę z nią i
podarowałem siostrze (u niej rzecz jasna śmiga bez problemów do dzisiaj)
a sam kupiłem inny model. ;)