Re: Przesiadka z 7600GT na ...

Autor: \ <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 14:59:34 MET

> Kto pisze te głupoty ?
> Najszybszą grafą na AGP jest XFX GeForce 7950 GT.

Wiesz, klepalem w google i jakos tak w wiekszosci wyskakiwal mi 7900Gs i
X1950 teraz doszukalem ze faktycznie na kilku forach pojawiala sie 7950
pytanie czyt P4 3.2 nortwood HT nakarmi te grafike danymi aby miala co
robic, pozatym jej cena pewnie przekroczy 700 pln i ciezko bedzie ja gdzies
utrafic, a to jednak chyba za duzo na pchanie sie dalej w AGP, przy decyzji
o wydaniu tej kwoty i opyleniu tego co mam chyba byloby lepiej przeskoczyc
na C2D lub C2Q i generalnie na PCI-E.
Tak czy inaczej mam dylemat, czy 7600GT -> 7900GS czy poczekac i skoczyc na
C2D/C2Q.

PS. Tyle czasu czytam twoje posty a w sigu od dawna ten sam sprzet :).
niedlugo nasze 478 oddamy :) do muzeum techniki :) .

Pozdrzwiam
Buniek