Re: drukarka laserowa a obciążenie instalacji elektrycznej

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 14:21:24 MET

Dnia Sat, 26 Jan 2008 13:09:57 +0000 (UTC), es2460@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

> Komputer z monitorem LCD plus drukarka laserowa moc 300W. Czy nie będzie to za
> duze obciążenie dla instalacji elektrycznej - mieszkanie w typowym bloku. Mam
> do wyboru tą lub 220W. Z wielu jednak względów wolałabym kupić tę pierwszą.
> Uprzejmie prosze o pomoc.

300W to 3 konwencjonalne żarówki, nie sądzę żeby to było jakieś
szczególnie duże obciążenie :)
Weź jednak poprawkę na to że laserówka przy starcie i nagrzewaniu to nie
300, ale bardziej 1000W (grzałka). Sam zasilacz w mojej laserówce to
ledwo 55W...

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com