Re: Compal - opinia o laptopach

Autor: <maciej.wiewiorski_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 23:09:49 MET

Aristo, składany jest w Polsce. Comes to sprzedaje i to po dobrych
cenach. Użytkowałem Smart-100 przez dobre 2,5 roku i byłem z niego
super zadowolony. Zmieniłem robote to i lapa oddałem. A te słowa pisze
z mojego domowego staruszka Aristo Optima rozbudowanego o CD-RW i nowy
dysk plus 512MB RAMu. Smart-100 Był przyzwoicie wydajny, mogłem na nim
postawić serwer MySQLa, serwer webowy i sporo softu graficznego i
wyrabiał sie ze wszystkim. Oczywiście trzeba mieć na uwadze co
kupujemy i za ile. Jak chcecie kombajn do gier i kupujecie komp z
512MB ramu, to nie miejcie pretensji, że wolno chodzi. Moim zdaniem
Aristo ma bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Oczywiście jeśli ktoś
chce klasę - klasę, to polecam aktualnie DElla - XPS 1330 - odlotowy
sprzęt, albo ASUSA Lamborgini.

Mój domowy Aristo Optima ma trochę za słaby procek, ale to konstrukcja
sprzed dobrych paru lat - P4 w lapie to nie najchłodniejszy
pomysł ;-). I nie najwydajniejszy. Do pracy i netu idealny. Smart-100
nie mial żadnych problemów z mutimediami. Chociaż Company of Heroes
(http://pc.ign.com/objects/743/743961.html) nie chciało ruszyć ze
wzlgędu na zbyt słaby procesor graficzny.

Dla rodziny kupiłem Aristo Vision 750 (o ile pamiętam) i sa
szczęsliwi.

Tak więc moge ARISTO polecić z doświadczenia.