Re: Czytniki kodow kreskowych - problem.

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 11:38:26 MET

Fantom pisze:
> Chyba wiem w czym problem. Sam czytnik bez klawiatury, mimo ze zasilany,
> chyba nie jest "zarejestrowany" w systemie, i sprzet nie przyjmuej sygnalow
> z niego na port PS2. Podobo sa jakies emulatory kalwiatury, ktore maja za
> zadanie tylko i wylacznie powiedziec " jest klawiatura" i wtedy by chodzilo.
> Ale te emulatory to chyba z 50-80 zl kosztuja wiec gra nie warta swieczki.
Przecież Paweł Ci to napisał jako pierwszy. Komputer nie widzi
klawiatury, a czytnik "dopina" się do istniejącej klawiatury i przesyła
znaki, tak jak byś je wpisywał na tej klawiaturze, ale niestety nie
emuluje samej klawiatury. Jeśli chcesz mieć dłuższy kabel, to pozostaje
doczytać w dokumentacji czytnika, czy nie można go przełączyć np. w tryb
RS232/USB i wymienić kabelek. Oczywiście może być jeszcze problem
oprogramowania, które np. nie współpracuje z czytnikami podłączonymi w
ten sposób.

--
Pozdrawiam
Maciek