Re: Czytniki kodow kreskowych - problem.

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 08:30:47 MET

> Sznasa mala ale moze kogos trafie kto cos bedzie na ten temat wiedzial :
> Mamy pelno czytnikow laserwoych do kodow kreskowyc(firma Symbol typu LS
> 1902 i podobnych). Wszystkie maja interfejs PS2 (klawiaturowy) i
> rozgaleznik do podlaczenia klawiatury. Aktualnie w kilku komputerach
> chcielismy podlaczyc klawiatury na USB a nie na PS2. No i pojawil sie
> problem, poniewaz czytniki przestaly nam dzialac. Testowalismy pelno
> ustawien i nic. Jak nalezy ustawic czytnik od wartosci default aby
> wspolpracowal on z klawiatura na USB ? Czytamy kody tylko EAN13. Ze
> [...]

Chyba wiem w czym problem. Sam czytnik bez klawiatury, mimo ze zasilany,
chyba nie jest "zarejestrowany" w systemie, i sprzet nie przyjmuej sygnalow
z niego na port PS2. Podobo sa jakies emulatory kalwiatury, ktore maja za
zadanie tylko i wylacznie powiedziec " jest klawiatura" i wtedy by chodzilo.
Ale te emulatory to chyba z 50-80 zl kosztuja wiec gra nie warta swieczki.

Fantom