Re: Dysk wiekszy niz 80GB do Acer TravelMate 2304 LMi - czy zadziala?

Autor: GoverV <mat_woz_at_poczta_SKASUJ_MNIE_.onet.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 08:12:28 MET

> To bezpośrednia odpowiedź, czy cytat z ówczesnej instrukcji?

Dostałem taką odpowiedź od Acera:
#Najwiekszy dysk jaki moze Pan zamontowac to 80GB ,4200 RPM, ATA/ATA-6;
ATA-6
#Z poważaniem
#Rafal R********
#Call Centre Agent
#Acer Czech Republic s.r.o
#CTPark Brno
#Turanka 100
#627 00 Brno-Slatina
#Czech Republic
#Tel: 0 801 080650
# 022 471 07 77
#Fax: +420 531 027 680
#http://www.acer.pl

> Nie sądzę, ograniczenia BIOS-u były kolejno dla 2 GiB, 8 GiB [*], 32 GiB i
> 128 GiB, następna granica wynosi AFAIR 144 petabajty (PiT?).

tez mi sie tak wydawalo i sadze, ze pan z Acera zasugerowal sie tym, ze ten
Acer byl sprzedawany max z dyskiem 80GB
tylko sie zastanawiam, jak duze ryzyko jest przy zakupie jednak 120GB do
tego modelu?

Pozdrawiam :-)