Re: Dysk wiekszy niz 80GB do Acer TravelMate 2304 LMi - czy zadziala?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 17:28:16 MET

"GoverV" napisał:

> [...]

To bezpośrednia odpowiedź, czy cytat z ówczesnej instrukcji?

> czy w/w ograniczenie moze powodowac BIOS laptopa?

Nie sądzę, ograniczenia BIOS-u były kolejno dla 2 GiB, 8 GiB [*], 32 GiB i
128 GiB, następna granica wynosi AFAIR 144 petabajty (PiT?). Ale to
dotyczyło normalnych BIOS-ów, a to jest laptop, na domiar złego Acer... tym
niemniej obtawiam, że 120 GB obsłuży. Co i tak dla współczesnych systemów
nie ma większego znaczenia - same sobie dysk zaadresują.

[*] - tu mogę się mylić, mogło chodzić o położenie partycji startowej (1024
cylinder)

JoteR