Re: Komputer jako dysk USB

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 00:58:21 MET

JoteR pisze:

> No właśnie ponoć nie. Nie słyszałem o serwerze DHCP dla FW, co oczywiście
> nic nie oznacza - są rzeczy o których filozofom itede...

> Nie wiem, jedyne tego typu rozwiązanie widziałem 15 lat temu w Apple
> PowerBook, który podpięty po SCSI do stacjonarnego Maca był widziany jako
> zewnętrzny dysk SCSI o adresie ustawionym uprzednio w Tablicy Kontrolnej
> owego PowerBooka ;-) Ale to miało wsparcie w jego konstrukcji.

Takie rozwiązanie jest mi potrzebne do MCE, by było w miarę łatwo
podłączyć do dowolnego kompa
i używać jak dużego dysku
chyba ze zrobić cos a'la Bypass z konwerterem SATA? znaczy sie jak
komputer włączony to wtyk USB nieaktywny i leci prosto do SATA. Mozan by
przecież zawsze odłączać dysk na "gorąco" od płyty głównej i podłączać
przez przejściówkę USB znana z kieszeni na dyski. Tylko jak to
zorganizować... programowo?