Nowy samsung z tunerem + kupa wejść - czy posada automatykę panoramy

Autor: WiFon <wifon_ton_at_poczta.onet.pl.uninsufix>
Data: Fri 25 Jan 2008 - 00:48:29 MET

Czy ktoś ma to coś:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SAMSUNG+22+225MW
wygląda jak by do 226bw dodano tuner-tv + full wejść.

Interesuje mnie to czy do tunera wstawiona jest jakaś automatyka która
jak zdiagnozuje np. sygnał 4:3 jest z pasami na dole i u góry to rozciągnie
obraz na cały ekran.

Czy też ma np. takie funkcje (które ma mój stary Philips) że potrafi
obraz 4:3 tak delikatnie przerobić aby wyświetlić na panoramie
prawie bez zniekształceń.

Wszystkich prześmiewców od razu wyjaśnię jak to robi:
- obcina małe pasy na górze i na dole.
- pozostałą część delikatnie rozciąga ale tak że nie rusza części
    środkowej gdzie głównie są twarze!

--
WiFon WiFon