Re: Porada LCD ktory, LG 227Wt czy samsung 226BW? A moze jakas iiyama 22".

Autor: Wojtek <woytaski_at_op.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 14:28:21 MET

> dlaczego? z punktu widzenia przeciętnego usera taki monitor ma bajeczne
> kolory lepsze nawet od MVA czy PVA, problem tylko w tym ze dobre kolory to
> wcale nie bajecznie przesycone cukierkowe barwy :)

No cóż. Każde stwierdzenie in+ lub in- jest subiektywne...
Nigdzie nie pisałem o cukierkowo przesyconych kolorach.
Jak dla mnie po kalibracji (którą notabene przeprowadzasz wedle własnych
upodobań) ustawiłem tak jak dla mnie jest najlepiej.
Do każdego monitorka można się przyczepić (a to matryca TN, a to ramka
srebrna, a to źle odlana, a to za błyszcząca).
Jednak po lekturze tego:
http://www.behardware.com/articles/689-10/22-inch-lcd-monitors-the-3rd-wave.html
uważam, że dokonałem dobrego wyboru.
Nie twierdziłem nigdzie że matryca TN jest lepsza od MVA czy PVA. Ale jesli
ktoś pyta o monitor gdzie zastosowano matrycę TN nie porównuje go w ogóle z
MVA czy PVA - nie ta półka...
Za te pieniądze i na swoje potrzeby nie oczekiwałem niczego więcej i
podzieliłem się swoim zdaniem na ten temat. Nie wiem czy Wasze posty, gdzie
tylko narzekacie i szydzicie komukolwiek pomogą w wyborze?? Jesli tak, to
gratuluję podejścia do sprawy.

pzdr.
woytaski