Ocena zestawu [po Waszych poradach]

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 18:59:19 MET

Witam serdecznie i pozdrawiam ponownie wszystkich:)

Ostatnio bardzo wiele osob pomoglo mi przy rozwiazywaniu problemu "co kupic"
no i przede wszystkim wybiliscie mi z glowy zakup na raty w sklepie Vobis

Troche sobie poczytalem jeszcze opinii o poszczegolnych produktach,
zalatwilem pieniadze i oto moj wybor:

płyta główna: Abit IP35 PRO lub GIGABYTE P35-DS3R (sklaniam sie raczej do
Abita)
procesor: Core2Duo E8400 lub Core2Duo 6750 (skłaniam się raczej do
E8400, roznica w cenie to 100,- zł wiec mysle, ze lepszy drozszy)
pamiec RAM: Patriot Dual 2x1GB 800 Mhz DDR2 LLK (chce podkrecic procek,
ale nie jakos hardcorowo - te pamieci beda ok??)
karta graficzna: GIGABYTE GF 8800GTS REV.2 NX88S512H-B 512MB lub GIGABYTE GF
8800GT ZALMAN NX88T512HP 512MB (a tu to nie wiem co lepsze)
dyski twarde: 2x 320GB Seagate (ew. Samsungi o tej samej pojemnosci, ale
nie wiem co lepsze)
zasilacz: Chieftec CFT-500A-12S 500W (wystarczy?? to akurat dla mnie
czarna magia)
obudowa: RaidMax Katana albo Ares (hmm. wybralem bo nazwa fajna, ale
na obudowach sie nie znam)
karta dzwiekowa: Creative X-Fi mx Extreme Gamer BOX
nagrywarka dvd: SAMSUNG SH-S203N

Moze byc? Czy cos zmodyfikowac?

I jeszcze jedno: Monitor. Mysle o firmie EIZO. Ze wzrokiem u mnie slabo,
wiec chcialbym miec cos dobrego. W cenie do max 1700 zł.
Moze byc 17'' moze byc 19'' ale raczej nie widescreen tylko normalne
wymiary.
Ogolnie zalezy mi na tym zeby w grach bylo ok i zeby mial dobre parametry i
jako tako nadawal sie do Photoshopa, z ktorego dosyc czesto korzystam
amatorsko (dobre odzwierciedlenie barw).

Pozdrawiam i licze na ostatnie pomocne glosy przed zakupami w piatek/sobote
:)
Jesli chodzi o sklep to wybralem www.pcprojekt.pl - niestety nie maja
monitorow EIZO.
Są za to w Bit: http://www.bitcomputer.pl/catalogue.php?category=249