Re: Jak niedrogi notebook z 17 calową matrycą

Autor: Konrad L <pix_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 18:57:35 MET

ja bym sie na 17 cali nie zasadzal, szczegolnie za ta kwote...
Ostatnio mialem nieprzyjemnosc pouzywac jakiegos 15' w miare nowego HP
pavilona za cos ponad 3000. OMG co tam byla za matryca, jestem w szoku jak
tego mozna uzywac, trzeba siedziec pod katem +- 20 stopni prostym, bo albo
podczas ogladania filmow wylazi podswietlenie, albo troche od dolu wszystko
czarne... KOSMOS

Nie wiem ile musi kosztowac laptop zeby matryca chociaz zblizala sie do
normlanosci, ale chyba nie tyle ile masz na to przeznaczone.