Re: jaki wybrać modem?

Autor: Grzegorz Nowak <just_at_ask.me>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 08:38:35 MET

Zabrzmialo to jak opowiesc starego dziadka o trudzie wojny. AFAIR TePsy kasuja biednego uzytkownika za impuls z gory tj 3 minuty lub 6 po 18tej wieczorem wiec laczenie sie w celu doczytania brakujacych postow czy wykonywanie innej czynnosci "potem" jest prawie tak samo drogie jak wiszenie na kablu w trakcie czytania. Poza tym kiedys ogien uzyskiwano przy pomocy krzemienia ale zrezygnowano z tej metody, mimo ze nie jest tak stresujaca jak ciagle patrzenie na zegarek ;)

--
pozdr