Re: Laptop z dobra grafika do 3000 pln (?)

Autor: smogg <smogg9_at_NO_SPAMop.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 21:28:00 MET

homo sapiens o pseudonimie "Q" naskrobał/a:

> nie chodzi mi o granie caly czas i to w najnowsze gry;
> chodzi o to, ze chcialbym sobie raz na miesiac _moc_ pograc
> w jakies stare gierki, np. w colina mcrae 2 :).
> /chodzi mi o takie stare 5..8-letnie gierki;

heh takie gierki to działają bez zająknięcia na sprzęcie za 1,5k zł max
2k zł z allegro, ja np. kupiłem rok temu HP nc6000, dałem nie całe 2k zł
(sprzęt w idealnym stanie), dokupiłem ram (teraz jest 1GB) i zmieniłem
procka (na 1,7GHz) za ok ~250zł i przeszedłem Mafie, Colina 2004, GTA VC
i jeszcze trochę gier, aha HL2, HL Episode One/Two, pogrywam w CS:S

> i nie mowcie, ze to takie stare gierki pojda na kazdym laptopie,
> bo jeszcze na zadnym mi nie poszlo, albo poszlo i wieszalo sie zara....
> /laptopy asusa i toshiby za 3-3.5k zl;

coś z tymi asusami i toshibami musiał być nie tak, bardzo nie tak

BTW ekran w lapku 17" to troche kobyła... 15,4 styka spokojnie :)

za 3k zł spokojnie znajdziesz co chcesz i to bdb firm jak IBM, HP, Dell

pozdro
smogg