Re: Laptop z dobra grafika do 3000 pln (?)

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 19:37:26 MET

> Wielokrotnie tu powtarzane: kup konsole albo przyzwoicie wyposazony
> desktop - wyjdzie znacznie taniej a i wygoda duzo wieksza. Gry to jest

nie chodzi mi o granie caly czas i to w najnowsze gry;
chodzi o to, ze chcialbym sobie raz na miesiac _moc_ pograc
w jakies stare gierki, np. w colina mcrae 2 :).
/chodzi mi o takie stare 5..8-letnie gierki;

i nie mowcie, ze to takie stare gierki pojda na kazdym laptopie,
bo jeszcze na zadnym mi nie poszlo, albo poszlo i wieszalo sie zara....
/laptopy asusa i toshiby za 3-3.5k zl;