Re: Jaki kontroler USB 2.0?

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 14:15:57 MET

Phyt0n pisze:

> ja kupilem na VIA z allegro (koszt: 13zl bodaj). pracuje bez zadnych
> problemow na P3 1000MHz z i815. :)

Też zaczynałem od VIA - ale było mnóstwo problemów.
Po obejrzeniu kilku forów anglojęzycznych zauważyłem na prawie
wszystkich uwage " ,,, karty na VIA są produkowane w wielu chińskich
wioskach. Tylko jedna wioska robi dobre karty. Stań koło okna wyrzuć
karte na VIA ,zainstaluj na NEC'u i zapomnij" :-)
Tak zrobiłem - i zero problemów.

Ty widocznie trafiłes na kartę z tej dobrej wioski.

--
pzdr
RyAn