Dysk Samsung 200GB SATA

Autor: corrlnj <corrlnj_at_NIEWPISUJTEGOwp.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 14:19:05 MET

Hej,

wczoraj przez przypadek wyłączyłem zasilanie w komputerze z ww. dyskiem.
  Od tego czasu nie mogę załadować systemu (WinXP). W BIOSie dysk jest
widoczny. Próbowałem podłączyć dysk do drugiego kompa o tej samej
konfiguracji, ale po podłączeniu uszkodzonego dysku i zmianie boot
sequence drugi system również nie wstaje.

Jest na to jakaś rada? Być może scandisk załatwiłby sprawę?

Z góry dzięki

Corrlnj