Re: Jaka drukarka igłowa do drukowania druków na paczkę?

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 13:57:47 MET

Rex wrote:

> Dla próby zrobiłem wydruk na druku na paczkę w zwykłej drukarce
> laserowej i nie było żadnych problemów z przejściem druku przez wałek.
> Zatem przypuszczam, że w drukarce igłowej będzie podobnie.

Ja wczesnej korzystalem z OKI 320. I owszem przez jakis czas to dzialalo
ale calosc miala dwie wady:

Skladanka klinowala mi sie w drukarce - nie zawsze ale na tyle czesto ze
bylo to dosyc upiedliwe.

Napisy nie trafialy zawsze w to samo miejsce na arkuszu. Owszem do
drukowania adresu wystarczalo ale juz nie bylem w stanie regularnie
trafiac w pola ktore trzeba zaklreslic przy priorytecie.

Byc moze problem rozwiazalaby drukarka niekoniecznie bez walka a taka
ktora pobiera papier od dolu - nie wiem nie testowalem. Po
niezadawalajacyh wynikach na 320 kupilem 390FB i tutaj juz pelnia
szczescia.

> Trudno, jeśli to będzie optymalny model dla mnie, to jestem skłonny
> wydać trochę więcej niż pierwotnie zakładałem.

no nic moze inni Ci cos poradza :)

>Czy przejściówka LPT<->USB załatwi sprawę?

Tego niestety nie wiem

--
Pozdrawiam
Tomek