Re: Jaka drukarka igłowa do drukowania druków na paczkę?

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 12:14:54 MET

Tomek Banach pisze:

> Do druków na paczki które są grube i zle ukladaja sie na wałku musisz
> miec drukarke bez walka w której papier idzie plasko bez zagiecia.

Dla próby zrobiłem wydruk na druku na paczkę w zwykłej drukarce
laserowej i nie było żadnych problemów z przejściem druku przez wałek.
Zatem przypuszczam, że w drukarce igłowej będzie podobnie.

  Nie
> wiem ile firm ma takie modele w swojej ofercie ale w miare dostepne dla
> zwyklego czlowieka sa tylko OKI 390FB. One raczej nie spelnia twoich
> wymagan bo sa duze, glosne, na LPT i cenna ok 500-600 za uzywke ale tak
> naprawde nie masz wyboru :)

Trudno, jeśli to będzie optymalny model dla mnie, to jestem skłonny
wydać trochę więcej niż pierwotnie zakładałem.

> Nowe moze sa na USB ale nowka to ponad 2 tysiace.

Gdybym miał kupić igłówkę na USB za 2 tys. to już wolałbym zmienić płytę
główną na taką, która posiada złącze LPT :)

> Port LPT moze masz tylko jako piny do któych podepniesz zlacze na
> sledziu - sprawdz instrukcje swojej plyty glownej.

Mam płytę Abit AN8 Ultra. Nie mam w tej chwili dostępu do instrukcji do
tej płyty, ale z tego co pamiętam, nie ma ona złącza LPT w żadnej postaci.
Czy przejściówka LPT<->USB załatwi sprawę?

Pozdrawiam,
Rex