Re: Rysy na LCD

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 14:41:52 MET

> Lukasz Sczygiel pisze:

> Dzięki wielkie - próbowałem i faktycznie, mniej rzucają się w oczy ale
> aby je całkiem zlikwidować trzeba by je czymś wypełnić :)
Po pierwsze umyj panel.
Po drugie wypoleruj. (tu trzeba ostroznosci).
Po trzecie przetrzyj jakims srodkiem do mebli zawierajacym wosk.
Tylko lepsze sa takie geste a nie byle pronto.
Wosk wejdzie w zaglebienie po rysie i spowoduje ze roznica w wspolczynniku
zalamania swiatla miedzy osrodkami (plastik na matrycy i powietrze) bedzie
zestopniowana za pomoca wosku i bedzie to mniej widoczne.
Idealu raczej nie osiagniesz ale duzo mozna poprawic.

<mniej powaznie mode on>
BTW.
Jakbys sie uparl to mozesz wymienic polaryzator :)
trzeba tylko moczyc panel przez 2 dni w wodzie wtedy polaryzator odejdzie.
Wystarczy wtedy zdjac nieporysowany i nakleic na LCD :)

Nie moge znalezc potwierdzenia ale mam wrazenie ze polaryzatory sa robione przy
uzyciu pewnej ilosci zelatyny, dlatego tak puchna w wodzie. Ma ktos takie info?
<mniej powaznie mode off>

--
Lukasz Sczygiel