Re: macbook air

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 12:42:57 MET

Maciej Bojko wrote:

> Za to klienci pokornie akceptowali wizjonerski geniusz Jobsa i...
> dokupywali flopy na USB. Historia się powtarza.

No ja to inaczej pamiętam - minął b.krótki czas do momentu, kiedy
dyskietka przeszła do lamusa; w domowym PC nie montowałem już stacji
dysków. Ostatnim razem przychodzi mi do kombinowania ze stacją na USB
w niektórych serwerach (np. w Proliantach HP), bo przy instalacji W2k3
jest problem z np. sterownikami do karty SCSI.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,