Re: p³yty dvd - ktore obecnie najlepsze

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 12:39:50 MET

Osoba BearBag napisa³a na pl.comp.pecet:

> Wyniki... prawie wszystkie s± z pierwszej lub drugiej klasy, np jakies
> badziewne x-disc za 80gr to MCC003, Apollo za 77gr to wedlug programu
> YUDEN000T02 a wiec jedna z najlepszych plyt jakie kiedykolwiek
> wyprodukowano !

Acha. Ja kiedy¶ te¿ nie zna³em siê na identyfikatorach no¶ników. W tym
czasie kupi³em jakie¶ badziewne Hawki, te¿ do spróbowania. Dzia³a³y co
prawda, ale przy 75% p³yty na stacjonarnym przy DVD-Video zacina³y.
Nawet najgorsze Media Store i Xdiski tego nie robi³y.

Kilka dni temu z ciekawo¶ci odkopa³em w szafce te Hawki (jako¶ nie
u¿ywam ich - ciekawe czemu? ;) ). Zgadnij jaki identyfikator mia³y? ;)

Identyfikatory s± czêsto fa³szowane lub s± to odpady. Zreszt± nie by³o o
tym w tym w±tku ju¿?

2 tygodnie temu znowu kupi³em 50szt Verbatimów w Proline. 0,84z³/szt.
MCC 004 Made in Taiwan. Te¿ nie ma pewno¶ci co do jako¶ci, ale
zdecydowanie wiêksza ni¿ w przypadku p³yt z kerfura.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur