Re: Płyta główna i Pamięci

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 12:30:00 MET

Andrea pisze:
> [...]

Po polityku dziennikarz to drugi co do ilości wieków istnienia na koncie
zawód świata;) Dla mnie dziennikarz to prostytutka do wynajęcia i
zasponsorowania.

> W starszych numerach bodajże Chipa pisano o modułach GoodRAM że każdy
> jest testowany - w ramach wizyty w zakładzie Wilka.

Czytałem i tak samo nie wierzę w przypadku Goodramów i Kingstonów.
Doświadczenie pokazuje wiele problemów z Kingstonami i zero problemów (
jak na razie ) z Goodramami. Czytałem kiedyś ten artykuł i z
wiarygodnością jest podobnie jak do tego Anadtechu.

> No cóż, wątki sobie, a realia sobie - za dużo walniętych modułów
> Kingstona widziałem, żeby ich legendarną niezawodność brać za coś innego
> niż Urban Myth. To samo zresztą dotyczyło Patriota, a najbardziej
> ostatnio problemowe pamięci z jakimi mam do czynienia to Geile...
> Goodram nie jest lepszy, ale też nie jest gorszy od innych producentów.

Zgadzam się z Tobą w 99%, poza ostatnim zdaniem - moim zdaniem Goodram
jest jednak trochę lepszy od pozostałych, choć jest to moje osobiste
odczucie - tylko z tymi pamięciami miałem zero problemów.

W Warszawie część sprzedawców ( zwłaszcza na WGE przy GUS-ie ) śmieje
się w twarz jak ich zapytać o Goodram'y To jakieś polskie kompleksy czy jak?

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |