Re: Płyta główna i Pamięci

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 21:33:34 MET

Radosław Sokół pisze:

> http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=2446&p=5
>
> Tutaj piszą, że tak robią. Nie będę dochodził, czy to kłamstwo,
> nadinterpretacja faktów albo nieaktualne dane, ufam w rzetel-
> ność dziennikarską.

W starszych numerach bodajże Chipa pisano o modułach GoodRAM że każdy
jest testowany - w ramach wizyty w zakładzie Wilka.

> Co do renomy: jak jest zła, trzeba coś z tym zrobić. Produ-
> cent Goodramów powinien również zasponsorować wizytę jakichś
> pismaków w swoich zakładach i przekonać ludzi, że dbają o
> jakość jak tylko się da. Może jestem naiwny, ale po przeczy-
> taniu artykułu o Kingstonie i kilku wątków, w których posia-
> dacze Goodramów musieli wymieniać moduły na gwarancji, twardo
> kupuję Kingstony właśnie -- i jak na razie nie miałem z nimi
> najmniejszych problemów.

No cóż, wątki sobie, a realia sobie - za dużo walniętych modułów
Kingstona widziałem, żeby ich legendarną niezawodność brać za coś innego
niż Urban Myth. To samo zresztą dotyczyło Patriota, a najbardziej
ostatnio problemowe pamięci z jakimi mam do czynienia to Geile...
Goodram nie jest lepszy, ale też nie jest gorszy od innych producentów.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is