Re: grzejący się laptop

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 19:40:29 MET

Tomasz wrote:
> - czesto zazwyczaj przegladajac stronki w IE7 procesor zalapuje 100%
> i komp strasznie muli. Trwa to kilka minut i proc spada do 5% i juz
> chodzi ok. sume 100% lapie na kilku procesach zwykle roznych np: IE,
> gadu, taskmngr, wzcsldr itp.
> Co to moze byc??????

Moim zdaniem masz robale w systemie, a więc to NTG. Miałem podobnie -
chwilowo musze korzystać z neostrady, wcześniej łączyłem się z netem za
pośrednictwem bezpiecznej sieci i było ok, tymczasem po podpięciu neo
wystarczyło parę minut bez dobrego firewalla, by w systemie znalazło się
kilka upierdliwych robaków.
Na marginesie - IE? Ani to wygodne, ani bezpieczne.

k,