Re: grzejący się laptop

Autor: Pablos_ <pablos83USU.N_TO_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 18:23:25 MET

> ale po co? coś z nim nie tak? system niestabilnie działa? to jest
> laptop. na dodatek masz procesor kiepsko zarządzający energią (co za
> tym idzie bardziej sie grzejący lub częściej uruchamiający
> chłodzenie), więc jakich temperatur się spodziewasz?

No bez przesady, 80 stopni to troche za duzo i imo cos jest nie tak.
Mialem kiedys notebooka z niemobilnym Celeronem 2.4 i temperatura przy
100% obciazeniu wynosila max 60 stopnie, normalnie troche ponizej 50 co
i tak powodowalo, ze wentylator chodzil prawie non stop.

--
Pozdrawiam
| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |