Re: grzejący się laptop

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 17:59:24 MET

Piotras_ jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
pradawnymi runami na koźlej skórze:

> posiadam laptopa HP nx6110 z celeronem 1,4GHz. Przy zerowym obciążeniu
> procesora temperatura procesora wynosi 63-67 stopni. Przy 100%
> obciążeniu podchodzi pod 80 stopni. Przeczyściłem go z kurzu, wymieniłem
> pastę na radiatorze (co prawda nie była to jakaś markowa pasta) i dalej
> jest to samo. Co jeszcze mogę zrobić?

ale po co? coś z nim nie tak? system niestabilnie działa? to jest
laptop. na dodatek masz procesor kiepsko zarządzający energią (co za tym
idzie bardziej sie grzejący lub częściej uruchamiający chłodzenie), więc
jakich temperatur się spodziewasz?

zawsze możesz kupić sobie podstawkę chłodzącą.
http://www.purepc.pl/node/826

--
                 _____