Re: problem z pamięcią, czy grafiką?

Autor: manmadepredator <vackoba_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 14:34:08 MET

On Sun, 20 Jan 2008 14:01:35 +0100, eMCe <eMCe@eMCe.pl> wrote:

> [...]

[...]

> [...]
>na nim CPU ma temp. 59stopni a wiatrak, wówczas ma obroy mniejsze nić
>2000rpm. Rozkręca się przy 70-80 stopniach, gdy już naprawdę dużo od
>niego wymagam.
>
>Mam prośbę, możesz mi powiedzieć jak blondynce :-) (a naprawdę nią
>jestem ;)) jak przedmuchać ten wiatrak? Mogę co najwyżej tyle zrobić,
>jeśli się nie uda oddamy komputer do jakiegoś serwisu. Znamienne jest
>to, że ten komputer ma 1,5roku i od zawsze tak wiatrak szalał na starcie
>systemu, tylko od jakiegoś pół roku zaczął się wyłączać, a niestety już
>nie jest na gwarancji. Acer daja ponoć tylko na rok.

OIDP wylot powietrza w tym modelu jest po prawej stronie (siedząc
przed ekranem). Niestety nie obejdzie się bez zdejmowania klawiatury
bądź odkręcenia od spodu zaślepki (również po prawej stronie). Chodzi
o to żeby nie przedmuchiwać układu chłodzenia od zewnątrz bo cały kurz
i tak zostanie w środku. Temperatury w tym modelu to normalka.
Semprony dosyć mocno się grzeją.

--
pozdrawiam
W.K.