Re: Czy płyta główna "zobaczy" nowy procesor ?

Autor: tm <tm_at_tm.com>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 14:02:54 MET

Roket pisze:

> Stawiam dwie flaszki że będzie pomykał aż miło.
> upgrade biosa na tej płycie jest dziecinnie prosty,
> przed operacją polecam ustawić bios na dafault
> i softwerowo upgradne na najnowszy.

to że w ogóle ta płyta będzie działać z tym prockiem to zakładam na
100%, bardziej mi chodzi o pierwsze uruchomienie po włożeniu nowego
procesora do nowej płyty ze starszym biosem - czy będzie możliwość
zrobić bezproblemowo upgrade biosu - czy najpierw trzeba będzie pożyczyć
sobie na chwilę jakiś starszy procesor, zrobić na nim upgrade najnowszym
biosem i dopiero po tym włożyć nowy procesor

--
tm